loading...
دانلودکده
آخرین ارسال های انجمن
میلاد خادمی بازدید : 2226 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رمان دلم تنگ است اثر فائزه عطاریان

4563 دانلود رمان دلم تنگ است اثر فائزه عطاریان

کتاب رمان دلم تنگ است با فرمت جار و جاوا

نوع فایل : مخصوص گوشی همراه و موبایل

تعداد صفحات : ۳۴۰

خلاصه داستان :

رمان دلم تنگ است

download دانلود رمان دلم تنگ است اثر فائزه عطاریان

آتوسا دختری ۱۸ ساله که با پدر و نامادریش زندگی می کنه و در این حین عاشق پسر عمه اش میشه ولی پسر عمه اش فقط یه علاقه ساده به آتوسا داره و خواهان ازدواج با اون نیست. از طرفی برادر مادر ناتنی اش (مانی) که پسر جالبی نیست بدجور عاشقش می شه و ازش خواستگاری می کنه و آتوسا جواب منفی میده. مانی هم مدام تهدیدش می کنه تا جائیکه آتوسا رو تهدید به کشتن پدرش می کنه. آتوسا بین زندگی خودش و زندگی پدرش باید یکی رو انتخاب کنه.

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر دوست داريد چه مطالبي در سايت قرار گيرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 533
  • کل نظرات : 161
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 278
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 22,285
  • بازدید کلی : 475,256
  • کدهای اختصاصی